Avaya Aura – profesjonalny system dla centrum komunikacji

Narzędzie Avaya Aura Contact Center znacznie poprawia wydajność agentów i jakość obsługi dzięki funkcji zarządzania obsługą klienta (Experience Management). Avaya Aura 6.0 – to nie tylko nowe narzędzia ujednoliconej komunikacji i obsługi contact center, ale także lepsze zabezpieczenia, większa skalowalność i elastyczność oraz wspólne funkcje zarządzania i rozszerzone możliwości wirtualizacji w obrębie całej platformy. Z badań przeprowadzonych przez firmę Avaya wynika, że rozwiązanie Avaya Aura umożliwia dużym firmom zmniejszenie nakładów inwestycyjnych o około 23%, a kosztów operacyjnych o 33%.

Zobacz więcej w sekcji Komunikatory oraz Skype

Tagi:

Skomentuj

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


%d bloggers like this: